mardi 18 septembre 2012

אז היה מוחמד (הישועה אללה עליו)




הוא זה ששלח את שליחו עם הדרכה ודת האמת, כדי להכריז עליו מעל כל הדת, כמה אהבנו אותו למרות שעובדי האלילים .....
אנחנו שומעים בימים האחרונים, רבי אללה הבורה מלגלג, בשירים ובנביא מוחמד אללה יברכו אותו ואת הישועה, רוב הבדיחות האלה באים מבחוץ, על ידי אתיאיסטים המטפלים דת האיסלאם של בורות, טרור ונסיגה, מה שמסביר את עוינותם להוראות האיסלאם באמתלה שהם מיושנים ואינם מתאימים לתקופה זו.
גם להביע את השנאה של האיסלאם שלהם, הם משדרים בדפי האינטרנט ולפרסם בהערות שונות בתקשורת ותמונות מבישות כמו "חופש הביטוי"!
בין אלה שתקפו את המוסלמים, צייר דני שצייר את הקריקטורות כדי לעוות את התמונה היפה של נביא מוחמד השלום הגדול וישועתו!
אז, הוא שחופש ביטוי הפירוש באלה בורים מתעבים את האיש המושלם ביותר אלוהים יברך מוחמד וישועה?!
נראה כי הם לא מדעי ביקורת האיסלאם, לכן הם חשבו להעליב אלה תמונות נוראות, כי עד עכשיו, הם לא הצליחו לחלץ התנהגות מדעית או בשפה של הקוראן הקדוש, ואמרות של הנביא מוחמד לשכנע את מאמיניהם.
כמוסלמים, יש לנו את הזכות להגן על השליח של אלוהים שלנו, אבל אנחנו לא לועגים לנביאי משה וישו שלהם, שאלוהים יברך והישועה, כי הם חפים מהפשע של מה שהכופרים האלה, ואנו מדגישים גם כי אין כל הבדל בין הנביאים, כי הם שליחיו של הקב"ה.
הנה מה שאלוהים אמר לכולל אלה שמעליבים את שליחיו: "מי שהטריד את אללה ושליחו, אללה קללו אותם בעולם הזה, כמו בעולם הבא והכינו להם עונש משפיל. ואלה שמעצבנים אנשים מאמינים ואנשים מאמינים מבלי הרוויחו אותו, לדאוג למלשינות וחטא מניפסט.  "(Al-Ahzab), 57-58.
לכן, סגנון הביטוי שלנו יהיה חזק יותר ומשכנע יותר מהדימויים השליליים שמגלמים את החלומות של יוצרם.
להלן נבקש לדון הסוטים האלה באמצעות מדע שהם לא הצליחו להשתמש בו כדי לדבר איתנו! ונראה להם את האמת על אדם רחום זה: אלוהים ברך את מוחמד וישועה. היא אינה כוללת את מעלותיו המצוינות או תכונות איכויות שאין דומות שהלצים האלה לא מכירים ולא לממש בחייהם, אבל אנחנו נזכיר באופן מוחשי ומדעי שהציג הנביא הגדול הזה בקוראן זמר במשך 14 מאה שנים והיום.
אני רוצה לומר לכופרים גאים של המדע והצדק כביכול שלהם, אלה שפתחו מדינות ומי טכניים מאמינים בצדק וזכויות אדם: למרות כל הידע שתזלזל בקוראן, כי אתה ' תמיד להתעלם. הקוראן הוא הספר הראשון להזמין אנשים למדע והצדק הוא חיוני להצלחה וההמשכיות של ציביליזציה.
בנוסף, המילה הראשונה גילתה למוחמד הוא "יס"!,  מה שאומר שהאיסלאם הוא דת של מדע. בנוסף, חשפה את המילה האחרונה של אלוהים היא השליח "והםלא יהיו מקופחים." מה שאומר שהאיסלאם הוא הדת של צדק.
אז שליח אללה מוחמד בוודאי כבר קדם במשך מאה רבות הקוראות למדע והצדק!
אתם, כופרים, אתה מניח שיש לך ציפית את לימודי ההיסטוריה ויצורים המאכלסים את היקום הזה, אבל לקרוא פסוק זה סביב הקוראן הקדוש מזמין אותנו לחשוב בבהירות ובאופן ישיר לתחילת הבריאה של היקום "אומר:" סע דרך האדמה ולראות  איך הוא התחיל ואז יצירת אללה יוצר דור.  האולטימטיבי אללה הוא כל יכול. "סורה אל Ankaboût" עכביש ", 20 בפסוק,
זה מוכיח כי הקוראן הוא מעוניין במדיטציה, במחקר מדעי ובמחקר.
עם מותו של איברהים, בנו של הנביא מוחמד אללה יברך אותו ואת הישועה, אנשים חשבו שהשמש מאפילה על מותו, אבל הנביא מוחמד אמר: "השמש והירח הם סימנים של אללה. הם לא להאפיל בגלל המוות או לידתו של אף אחד.  "(חדית' בצחיח מוסלמי). באומרו דברים אלה, הוא הקים את הבסיס המדעי של אסטרונומיה ותופעותיו של העולם, ואילו בעבר האמין שהליקוי הוא סימן ללידתו של אדם גדול, הנפילה מושל או אובדן של קרב.
כאשר אירופה הייתה זרועה בשרלטנים וקוסמים עם הקסמים שלהם, הצליחו למשוך רוב האנשים, הנביא מוחמד אסר והגן על פעולות אלה, הוא אמר: "מישמאמין אחד שאומר שרלטן או מכשף הוא אז נאמן למה שהתגלה למוחמד  ". 
מבחינה הסטורית, הקוראן מדבר על ראיות מדעיות על העובדה שהיקום יש חוק ספציפי, אז אתה הובלת להבין את המנגנון של היקום מאז זמן קצר. אללה אומר על כדור הארץ, שמש וירח, "השמש לא יכולים לעקוף את הירח, גם לא בלילה להצליח ביום, ובכל מסלול  באופנה." יה, ראתה 40 שולחן.
כאשר אירופה מאמינה שיש אלוהים לרוח, לאל על גשם ועוד לבזק! הקוראן כבר ציין איך תופעות מתרחשות בטבע. קח למשל את הרוח, ולכן לקרוא פסוק זה: ".ואנו שולחים את רוחות דישון, ולאחר מכן, אנו יורדים מגשם השמים שאנחנו נותנים לך לשתות ואתה לא מסוגל לשמור" אל Hijr, 22.
שאלתנו אליך היא זה: אתה לא מזמן גילית שתפקידה של רוח הוא ההפריה של עננים כך שהגשם נופל?
יתר על כן, עדיין קוראים אמר (חדית') של הנביא מוחמד שלנו, אם אתה רוצה לדעת את מנגנון הפיתוח של פלאש שאתה יודע כבר הרבה זמן! הוא אמר: "אתהלא רואה ברקים,  איך? הוא הולך וחוזר בקריצה" חדית' זהו זה תמונות לא מאוד מדויקות ונכונות של ברק כי לקח לך עם ההתקנים הדיגיטליים שלך?   
מוחמד, שאלוהים יברך אותו והישועה, היה האדם הראשון בהיסטוריה שקורא למחקרים בתחום הרפואי, במילים שלו, הוא הניח את היסודות של הרפואה המודרנית.
הוא אמר: "אללה יצר תרופה לכל מחלה", שדווחה על ידי אל-boukhari.
החדית' אומר שיש טיפול לכל סוג של מחלה, ויש לנו רק להסתכל. זה גם מה שהחוקרים שלך, שעל ידי המחקרים וניסוייהם הצליחו למצוא תרופה למחלות רבות שנחשבו בעבר חשוך מרפא.
אלוהים שלח את מוחמד היה הראשון שדבר על הבד האוניברסלי (רשת קוסמית), בסורה ADH-Dhariyat "שפיזור", 7 בפסוק:
"עד  שמי מסלולים  נמשכים בצורה מושלמת!"!
אתה מתגאה בכך שגילית שהיקום נולד מפיצוץ אדיר, ואתה אומר שהיקום היה גוש אחד, וחלקיו מופרדים זה מזה.
מן ראוי כאן להזכיר לך שמוחמד קדם לך בתחום זה לפני 14 מאה שנים, כאשר אף אחד לא דמיין הפיצוץ הגדול הזה של העולם!  בואו לקרוא פסוק זה:
"מי  שלא מאמינים, האם הם לא רואים שאת השמים ואת הארץ היו גוש אחד מוצק? אז אנחנו הפרדנו ביניהם ועשויים ממים בכל יצור חי. האם הם לא מאמינים אז?  "אל Anbiya" נביאים ", 30 פסוקים.
למעשה, אם אתה רוצה לספור, תוכל למצוא מאה, אפילו אלף של אמיתות מדעיות שהתגלו לאחרונה, וכולם מוזכרים ומצוטט בקוראן הקדוש ואמר (חדית') של מוחמד השליח של אלוהים ב -אומדן.
אתה יכול לקרוא אותו כדי לדעת שאלוהים מוחמד מתואר כרחמים נשלחו לאנושות?
בשביל זה אנחנו אומרים זה לזה חירש: אתה לא בעמדה כדי להעריך את הקול היפה, זה אותו הדבר לכל תמונות יפות ביקורת עיוורות! ואנחנו אמרנו לכל אדם קר: מה שאתה יודע ריחות ריחניים!
דמותו של הנביא מוחמד הגדול אללה יברך אותו ואת הישועה תישאר זוהרת למרות ספקני רכילות. את דבריו של הנביא, השלום והישועה לעליו, יישארו מהנים ביותר והכן ביותר למרות מה אתיאיסטים עושים. כמו כן, לאור הספר הקדוש של אללה בקוראן, היא יישאר בהירה גם אם שקרנים מנסים לכבות בפיהם.
אללה אומר בסורה ב- Tawbah "תשובה", פסוקי 32-33:
"הם  רוצים לכבות את האור בפיהם אללה, אללה אז ישלים האור שלו הוא שחלק לא אוהב את זה למרות הכופרים. הוא זה ששלח את שליחו עם הדרכה ודת האמת, כדי להכריז על זה כל הדת, אולם למרות שעובדי האלילים מתעבים את זה.  "
הו אלוהים שלי! אתה חזק ביותר, ואתה יכול להעניש אותם ככופרים לעשות רעים בThy הנביא מוחמד.
הו אלוהים, שאמר:
"מי  שמרגיז את אללה ושליחו, אללה קלל אותם בעולם הזה, כמו בעולם הבא והכין להם עונש משפיל." אל Ahzâb "הקואליציה", 57.
לבסוף, אנו חוזרים כל אלה אללה המלגלג אמר:
"תגיד:"  תצחק אללה יקום שאתה לוקח את אמצעי זהירות (להסתיר)! 64 חזרה בתשובה "יש תובה", ". 

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire

Nous vous invitons ici à donner votre point de vue, vos informations, vos arguments. Nous refusons les messages haineux, diffamatoires, racistes ou xénophobes, les menaces, incitations à la violence ou autres injures. Merci de garder un ton respectueux et de penser que de nombreuses personnes vous lisent.
La rédaction

Messages les plus consultés